Polskie marki w mediach | Wrzesień 2024

Pochmurna aura sprzyja wyciągnięciu z szafy ciepłych swetrów, kocyków i zaparzenia herbatki, jednak polskie marki nie próżnują nawet mimo niesprzyjających warunków. W rezultacie mamy kilka spektakularnych wrześniowych premier!

Moda

Trendy, premiery i nowości

Wspólna kolekcja dwóch polskich marek. Homla połączyła siły z Naoko – Property Design

W świecie designu wnętrz i mody, Homla oraz Naoko prezentują wyjątkową współpracę, która łączy ich unikalne style w jedną zjawiskową kolekcję. Idealna dla osób ceniących estetykę zarówno w ubraniach, jak i w wystroju domu, ta linia wprowadza świeżość i elegancję do codzienności.

Sztuczne futro i japoński jeans. Jemiol w kolekcji jesień-zima 2024-2025 stawia na faktury – Vogue Polska

Łukasz Jemioł ponownie zachwyca nową kolekcją na sezon jesień-zima, która jest hołdem dla klasyki z nowoczesnym twistem. Znajdziemy tu ciepłe tkaniny, eleganckie fasony i ponadczasowe elementy, które doskonale sprawdzą się w każdej garderobie.

Czekoladowy brąz i zamsz w jesiennej kolekcji MAKO – Vogue Polska

Polska marka Mako wprowadza nas w jesienny nastrój dzięki eleganckim propozycjom, które łączą czekoladowe odcienie brązu i szlachetny zamsz. Idealne na chłodniejsze dni, buty i akcesoria Mako są stworzone z myślą o nowoczesnej kobiecie ceniącej styl i wygodę.

„Horny for art”, czyli premiera kolekcji polskiej marki Repose – Noizz

Repose, polska marka, która zdobywa coraz większe uznanie, wprowadza nową kolekcję pełną artystycznych inspiracji. „Horny for Art” to wyrazista linia skierowana do kobiet, które nie boją się wyrazistych, oryginalnych stylizacji i pragną wyrażać siebie poprzez modę.

Kolekcja Muuv. na sezon jesień-zima 2024 – Vogue Polska

Jesienna kolekcja MUUV to idealne rozwiązanie na kapryśną pogodę. Marka stawia na funkcjonalne i stylowe kurtki oraz prochowce, które łączą nowoczesny design z ponadczasową elegancją.

Majstersztyki. Ubrania i dodatki polskich marek, które już stały się kultowe – Vogue Polska

Niektóre rzeczy pozostają w trendach na zawsze. W artykule znajdziecie przegląd kultowych ubrań i akcesoriów polskich marek, które są nie tylko modne, ale też ponadczasowe.

Gwiazdy i polskie marki odzieżowe

Taylor Swift założyła body polskiej marki na randkę z Travisem Kelce. Ten odważny model jest hitem na jesień 2024 – Glamour

Nawet światowe gwiazdy nie mogą się oprzeć urokowi polskich marek! Taylor Swift pokazała się w odważnym body od Undress Code podczas randki z Travisem Kelce, co tylko potwierdza, że moda z Polski podbija serca celebrytów.

Lily Collins w stylizacji z polskiej marki. To najmodniejsze połączenie na jesień 2024 – Glamour

Lily Collins w stylizacji od Magdy Butrym zaprezentowała jedno z najmodniejszych połączeń na nadchodzący sezon. To zestawienie, które zainspiruje każdą z nas do odważnych, jesiennych stylizacji.

Julia Wieniawa podbija Paryż w płaszczu polskiej marki wpisującym się w styl „quiet luxury”. To ulubiony fason Francuzek, który pasuje do każdej sylwetki – Elle

Podczas swojego pobytu w Paryżu Julia Wieniawa oczarowała w stylowym płaszczu La Mania wpisującym się w nurt quiet luxury. Polska moda w najlepszym wydaniu, która świetnie wpisuje się w paryski szyk i francuski styl.

zrzuty ekranu stron Vogue, Noizz, Glamour, Elle, Interia, Property Design

Dobre wieści, plotki i skandale

Polskie marki znane na całym świecie. Te produkty robią furorę – Interia Biznes

Polskie marki nie tylko zdobywają serca rodzimych konsumentek, ale robią furorę na rynkach międzynarodowych. W artykule znajdziesz produkty i marki, które są eksportowane na szeroką skalę i cieszą się ogromnym powodzeniem na całym świecie.

Kłopoty Pawła Szopy. Twórca marki „Red is Bad” zostanie aresztowany – TVP Info

Właściciel znanej marki Red is Bad, Paweł Sz., został aresztowany na 90 dni. Decyzja sądu odbiła się szerokim echem, zarówno w branży odzieżowej, jak i w mediach, rzucając cień na przyszłość marki kojarzonej z kręgami „patriotycznymi”.

Uroda

Perfumy Bohoboco podbijają świat – Elle

Polskie niszowe marki perfumeryjne podbijają świat. Wśród nich są zapachy Bohoboco, które potrafią utrzymać się na skórze przez wiele godzin, zdobywają uznanie dzięki swojej oryginalności i intensywności, która zachwyca miłośniczki perfum. Jednym z ich magicznych połączeń są kawa i białe kwiaty, które stanowią idealne dopełnienie chłodniejszych dni.

Kolejna wielofunkcyjna perełka od polskiej marki uwielbianej za granicą. Jesienią się z nią nie rozstaniemy – Elle

Polska marka Inglot, uwielbiana za granicą, wprowadza na rynek kolejną wielofunkcyjną perełkę kosmetyczną. Ta nowość, która łączy różne funkcje pielęgnacyjne, stanie się nieodłącznym elementem jesiennej rutyny.

Nowość polskiej marki usuwa zaczerwienia aż o 31% już 15 minut po pierwszej aplikacji. W składzie estry kwasów omega 3, 6 i 9 – Elle

Polska marka kosmetyczna Oio Lab prezentuje innowacyjny produkt, który zmniejsza zaczerwienienia aż o 31% już w 15 minut! Dzięki zawartości estrów kwasów omega 3, 6 i 9 kosmetyk obiecuje szybkie i widoczne rezultaty.

Zobacz zestawienie artykułów z sierpnia 2024.

Leave a Comment